Wednesday 5 November 2014

MASALAH PERUT BUNCIT PETANDA SUKAR HAMIL

Hari nie tergerak hati nak berkongsi dengan awak semua berkenaan masalah yang dihadapi oleh kebanyakan wanita iaitu PERUT BUNCIT! Siapa yang ada masalah nie angkat tangan..wah nampak ramai aje tu..heheheh

Bagi golongan lelaki mungkin ada yang mengatakan perut buncit tu seksi..perut buncit baru macho katanya. Bukan saya kata..orang lelaki yang kata. Tapi bagi kaum wanita..kalau nampak perut buncit nanti ada je yang tanya 'eh mengandung ke? berapa bulan?'. Pernah tak alami situasi macam nie? Kalau mengandung betul tak apa..tapi kalau tak..kan dah tercedera emosi tu? Sentap tau..ggrrrrrr!

Kalau saya memang sebolehnya nak elakkan perut buncit nie.. first sekali of course lah nak nampak cantik di mata suami..nak pakai apa pun takde nampak 'spare tyre' terkeluar sana sini..plus keyakinan diri tu tinggi bilamana tak payah asyik nak cover2 perut aje especially bila pegi mana2 event yang ade jamuan makan-makan..betul tak?


Tapi yang paling penting, kaum wanita tak boleh ambil mudah masalah perut buncit nie sebab ianya akan mengundang masalah kesihatan. Antaranya adalah SUKAR UNTUK HAMIL.

Sedar tak awak semua  bahawa perut buncit yang dialami oleh wanita petanda banyak angin dalam badan. Bila perut banyak angin, sperma yang memasuki ruang rahim sukar untuk melakukan gerakan untuk bersenyawa. Dalam bahasa mudah, dengan adanya angin yang banyak dalam badan, pergerakannya menjadi tersasar. Sperma sukar untuk menembusi ovum yang dihasilkan oleh wanita. Samalah juga macam kita berlayar dekat laut. Disebabkan angin yang kuat, kemungkinan besar perjalanan kita memakan masa yang lebih lama dari sepatutnya. Dalam hal kesuburan pula, ovum tak boleh menunggu lama kerana hanya ada 24 jam sahaja untuk hidup.

So, sebagai penyelesaiannya, macam mana nak ATASI MASALAH ANGIN DALAM BADAN nie?

Jawapannya mudah sahaja, awak hanya perlu mengamalkan PEPPERMINT GINGER PLUS SHAKLEE


Peppermint Ginger Plus merupakan gabungan herba-herba terpilih seperti halia, pudina, jintan hitam dan jintan manis yang sememangnya terkenal dgn khasiatnya dalam membantu mengeluarkan angin dalam perut. Jangan tak tau perut kita boleh kempis tau kalau angin yang berpusing-pusing dalam badan tu berjaya dikeluarkan.

Ada juga segelintir daripada kita yang amalkan memakan halia untuk keluarkan angin dalam badan..tapi masalahnya..sanggup ke nak telah halia seketul tu? hehhee. Kebanyakan daripada kita dah tau bahawa halia merupakan herba yang terkenal sejak turun temurun dengan fungsi utamanya untuk membuang angin. Ia memelihara saluran penghadaman dan melegakan senak perut. Pudina pula jika awak perasan selalu diambil oleh bangsa arab setelah menikmati makanan arab yang agak berat kan? Kerana ianya dapat membantu dan menggalakkan kesihatan sistem penghadaman dan usus kita.

Bila angin dalam badan dah berjaya keluar, bermakna tiada lagi gangguan yang menyukarkan pergerakan sperma. Bermaksud di sini, pergerakannya jadi lebih lancar dan tepat menuju ovum wanita. Malah, ada juga wanita yang terus berjaya hamil apabila mengeluarkan angin yang sangat banyak dari badannya.

Antara manfaat lain PEPPERMINT GINGER PLUS klik SINI


Dapatkan KONSULTASI PERCUMA daripada saya setelah melakukan pembelian dengan menghubungi saya di talian 011-29118686

Happy sharing lovelies 

Have a nice day ahead & Assalamualaikum :)

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : NURUL ASWANA
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Sg Besar, Sekinchan, Tg. Karang, Kuala Selangor
Shaklee ID [ No : 915523 ]
Fon :011-29118686
Facebook : https://www.facebook.com/bidadari.nurul
Email : ladywandaz_3107@yahoo.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 915523 .
Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
----------------------------------------------------------------------------------------
//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment