Tuesday 13 January 2015

TESTIMONI VIVIX UNTUK KECANTIKAN

Assalamualaikum :)

Ya Allah lama dah saya tak sharing dekat sini..ada yang rindu tak? hihiiii

And kemunculan saya hari nie adalah untuk share testimoni saya dengan VIVIX which is suplement yang saya Jatuh Cinta sangat2 nie. Sebelum tu meh nak belanja satu picture VIVIX yang menggiurkann..hihiksss




And now dah ready nak tengok TESTIMONI HEBAT SIRAP AJAIB VIVIX nie?

Jeng
.
.
.
.
.
Jeng
.
.
.
.
Jenggggg



Tadaaaa! Ada tak macam Beauty And The Beast? Now dah bertukar jadi Snow White tau..jgn tak percaya!

Dulu kulit saya KUSAM..BERMINYAK..BERJERAWAT..lengkap pakej dengan whitehead/blackhead sekali..and now awak boleh nampak perubahan ketara :

*KULIT MAKIN CERAH SEKATA
*JERAWAT HILANG
*PARUT TIADA
*KULIT LICIN & LEMBUT

Picture after tu no filter ya..takde sebarang make up pun..just bedak baby Johnson & Johnsons je ehsan anak..sobs!

Ops! nak share lg satu picture lah..For sure awak tak tau Vivix nie boleh bantu atasi MASALAH BERAT BADAN kan? And yang best tuuu..boleh SHAPE MUKA sekali..nak tengok testimoni?




Oke..what say you? *kenyit mata satu kali

Pipi yang montok..ibarat pau yang sedang kembang tu dah hilang after konsisten VIVIX! yang tinggal now PIPI YANG MULUS ibarat pauh dilayang..DAGU YANG RUNCING & KULIT YANG FLAWLESS idaman semua wanita

Ha amacam? Ada rasa tergoda tak nak consume VIVIX as your daily supplement? Rugi tau kalau tak cuba VIVIX nie sebab khasiatnya all in 1! Untuk KESIHATAN & KECANTIKAN. Antaranya :

**Darah Tinggi
**Strok
**Diabetis
**Kanser
**Cyst
**Astma
**Sakit Lutut
**Masalah Keputihan
**Masalah Berat Badan
**Masalah Kesuburan, dan lain-lain

Contoh macam saya..consume VIVIX untuk ATASI MASALAH JERAWAT & KULIT KUSAM, tau2 dapat effect KEPUTIHAN HILANG, BERAT BADAN MAINTAIN, BADAN MAKIN BERTENAGA..sapa yang tak happy kan? 1 suplemen je tapi dapat beri kesan positif yang pelbagai..haruslah saya jatuh cinta :)


Lagi lama saya consume Vivix 

Lagi lama saya study KEAJAIBAN VIVIX

Lagi lama saya baca kisah2 orang minum Vivix & dapat testimoni yang mengujakan..

Lagi berbaloi saya rasa pelaburan saya pada Vivix. Kadang-kadang rasa menyesal pulak tak minum dari awal2 dulu..hihiiii


Kalau awak nak tau VIVIX nie mampu MELAMBATKAN PEMBENTUKAN PROTEIN AGE dalam badan kita. Protein AGE nie lah yang sebenarnya menyebabkan kerosakan sel dan kesihatan kita makin merosot. Realitinya AGE boleh menyebabkan penyakit seperti Diabetes, Stroke, Alzheimer, Serangan Jantung, Tua sebelum waktunya dan 1001 penyakit lagi

So macam mana nak  lambatkan pembentukan AGE? Awak boleh amalkan pengambilan sayur-sayuran, buah-buahan and paling simple sekali just ambil 1 sudu besar VIVIX setiap hari! Sihat luar dalam!

Jadi nasihat saya..please kalau nak tampil
SIHAT,  MENAWAN & BERGAYA also yakin dgn penampilan diri..awak cubalah ambil VIVIX..sy jamin awak memang puas hati dgn hasilnya. Hanya yang dah rasa & tahu kehebatan VIVIX akan faham apa yang saya rasa & alami sekarang :)

Vivix nie boleh
DETOKS DARAH yg mn kalau awak tau..darah yg bersih akn buat kita lebih SIHAT, BERTENAGA & TERHINDAR drpd penyakit merbahaya. Kalau darah pun bersihhh..of course KULIT CANTIK & AWET MUDA! Kos rawatan cuci darah nie mahal tauu utk maintain sihat..better amek VIVIX betul x?


Saya ada satu testimoni from customer yang katanya JERAWAT KECUT HASIL KONSISTEN VIVIX



Nakkan perubahan mcm kami? Jom sy consult sampai dpt the BEST RESULT!




Happy sharing lovelies :)

----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : NURUL ASWANA
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Sg Besar, Sekinchan, Tg. Karang, Kuala Selangor
Shaklee ID [ No : 915523 ]
Fon :011-29118686
Facebook : https://www.facebook.com/bidadari.nurul
Email : ladywandaz_3107@yahoo.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 915523 .
Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
----------------------------------------------------------------------------------------
//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment