Monday 19 January 2015

MULTIVITAMIN UNTUK KANAK-KANAK UNTUK TUMBESARAN YANG SIHAT & PINTAR

Alhamdulillah siap dah kerja rumah..daripada mendobi..mengemas..memasak & prepare lunch my little PA tu. Semua urusan dipermudahkan tambah-tambah lagi dengan adanya VITALEA FOR CHILDREN! Yayy! Happy sangat sebab tak payah nak berkejaran satu rumah untuk suap makan sahaja..tension tau hari-hari kena perah otak nak masak apa untuk my PA yang 'picky-eater' nie.


Vitalea For Children nie menggunakan pemanis semulajadi yang diekstrak dari buah anggur dan awak semua tak perlu risau sebab ia mengandungi xylitol bagi melindungi gigi anak daripada kaviti. Ia adalah multivitamin dan multimineral terhebat kerana mengandungi 100% vitamin C, D, E dan 8 jenis vitamin B. Pendek kata, ia lengkap dengan 18 vitamins dan mineral penting untuk tumbesaran anak. Tanpa perasa tiruan, tanpa pemanis atau sebarang bahan-bahan tiruan. Boleh dikunyah macam tu je tapi kena pastikan awak simpan botol vitamin nie dekat tempat tinggi ya sebab VITALEA nie sedap..takut anak berulang kali nak mengunyah..hihiiii


So far now ramai dah yang tegur Naura nampak lebih berisi & chubby especially part pipi & perut..hihiii! Mana taknya..kadang-kadang tambah nasi sampai dua kali and..dah pandai mintak sayur! Kalau dulu..jenuh la pujuk makan sayur..hari-hari makan mesti lauk ayam goreng je. Sekarang? semua makan tak tolak punyaaa. Happynya saya sebagai seorang ibu :")

Kalau awak nak tau..Vitalea for Kids nie membantu untuk keperluan vitamin & zat mineral bagi tumbesaran kanak-kanak yang sihat & cergas. Ianya membekalkan :

  • 19 jenis vitamin & mineral penting 
  • Menyokong tumbesaran sihat
  • Menyokong sistem imun
And apa yang saya perasan, Naura susah nak berjangkit selesema even bergaul within orang yang tak sihat..means that Vitalea bantu untuk tingkatkan sistem imun badan. Berbeza sangatlah dengan dulu, 3 bulan berturut-turut mesti check-in hospital sebab demam, selesema & sesak nafas sebab kahak berkumpul dekat paru-paru.


Ops! Vitalea nie hampir 2 tahun takde dalam pasaran, kini kembali semula setelah melalui penambahan formula yang lebih baik & berkesan untuk tingkatkan kesihatan kanak-kanak terutamanya bagi mereka yang sering tak cukup pengambilan sayur-sayuran dan buah-buahan setiap hari.

Manfaat Vita-Lea for Children

  1. Melengkapkan nutrisi yang diperlukan oleh badan yang tidak dapat dipenuhi oleh pemakanan seharian
  2. Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh
  3. Menyokong jangka hayat hati, usus dan mata
  4. Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi
  5. Memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas
  6. Melindungi kesihatan jantung, otot dan fungsi saraf
  7. Meningkatkan kesihatan paru-paru, kolon dan prostat
  8. Menyokong pembinaan tulang yang kuat dan kesihatan tulang
  9. Membekalkan makanan kepada sel badan untuk tubuh yang lebih sihat dan bertenaga
  10. Mengekalkan tekanan darah yang normal dan rentak jantung yang normal
  11. Meningkatkan penghasilan sel darah merah untuk mengelak anemia
  12. Membantu memulihkan selera makan dan melancarkan proses pencernaan
  13. Membantu meningkatkan kecerdasan minda
  14. Membantu seimbangkan hormon dan bahan kimia dalam badan
  15. Membantu penyerapan zat dari makanan
So, dengan kembalinya Vitalea nie dalam pasaran, saya tak risau lagi kalau Naura tak suka makan makanan berkhasiat. Sebab? dengan pengambilan 2 biji vitalea for children, khasiatnya adalah bersamaan 1.5 cawan tembikai cantaloupe + 6oz jus oren + 3 gelas susu + 10 sudu makan peanut butter + 4 mangkuk brokoli + 1.5 mangkuk sayur bayam + 6.5 mangkuk pucuk brussels + 3 mangkuk kacang merah. Wahh! hebat bukan? 

Kesimpulannya, sebagai ibu bapa yang bertanggungjawab mencorakkan masa depan anak-anak, jom tingkatkan sistem imun mereka & lengkapkan mereka dengan vitamin serta mineral yang mencukupi untuk tumbesaran yang seimbang. Kalau diberikan pada anak-anak yang bersekolah pula..bukan sahaja makin sihat tapi juga dapat fokus dalam pembelajaran.

Bulan nie istimewa tau sebab Shaklee tawarkan pembelian PERCUMA 1 BELI 3 VITALEA FOR CHILDREN! So..untuk ibu bapa kat luar sana..berilah anak syurga kita yang terbaik supaya mereka dapat membesar menjadi insan yang soleh serta berbakti pada keluarga..agama dan negara.


Hubungi saya untuk KONSULTASI PERCUMA & DISKAUN BERGANDA ya :)

Till then, Happy sharing & Assalamualaikum :)
----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : NURUL ASWANA
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Sg Besar, Sekinchan, Tg. Karang, Kuala Selangor
Shaklee ID [ No : 915523 ]
Fon :011-29118686
Facebook : https://www.facebook.com/bidadari.nurul
Email : ladywandaz_3107@yahoo.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 915523 .
Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
----------------------------------------------------------------------------------------
//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment