Monday 12 October 2015

TIPS BERJAYA DENGAN SHAKLEE : PILIH MENTOR TERBAIK

Assalamualaikum w.b.t..

Pernah tak awak dengar bahawa cara yang terbaik dan efektif untuk maju dalam bisness serta bawa pulangan besar dalam jangka masa panjang adalah dengan bantu orang lain cipta kejayaan mereka. Bermakna, semakin ramai orang yang awak bantu, semakin maju bisness dan semakin banyak kejayaan yang bakal diraih.


Dan konsep inilah yang wana terapkan dalam empire bisness wana iaitu MNL (Mummy Naura Legacy yang dah terbina hampir 3 tahun :)

Sebenarnya ramai sangat yg tanya wana & suami

"Adik saya join Shaklee dah lama, nak bisness tapi tak reti"

"Saya nak bisness Shaklee tapi tak tahu nk berdaftar bawah siapa..tengok ramai yang bisness sekerat jalan je"

"Isteri saya buat bisnes Shaklee secara sambilan, tapi tengok macam takde apa-apa je?"

Kalau awak nak tahu..bisness Shaklee nie bukan hanya jual beli produk sahaja..tapi ianya juga termasuk proses 'coaching' & 'mentoring' yang mana ianya adalah sebagai kayu pengukur untuk pergi jauh dalam Shaklee

Sebelum tu wana nak tanya..pernah tak ada diantara awak yg beli suplemen Shaklee tanpa guidance daripada seller? *sila jawab dalam hati :)

Bila ditanya cara pengambilan. Jawapannya.....

"Awak google lah sendiri"

Lepas tu awak pun mula lah rasa menyesal sebab beli daripada kawan yang katanya boleh beri harga murah! Tapi akhirnya awak yang terkulat-terkulat tak tahu nak refer cara pengambilan pada siapa. End up ambil produk ikut suka hati and sempat juga merisik-risik info daripada seller lain yang knowledgeable. Pernah alami situasi macam nie?

Sebab tu lah wana advice pada awak semua..kalau nak beli suplemen..carilah SID (Shaklee Independent Distributor) yang benar-benar ada pengetahuan & komited utk bantu pelanggannya tingkatkan tahap kesihatan & taraf kehidupan

Bukan beli Shaklee sebab nak murah or sebab dia ada ikatan saudara mara dengan awak. Beli Shaklee daripada SID yg ada empayar yg kukuh okay? Dah confirm-confirm dia akan beri THE BEST SERVICE & CONSULTATION untuk awak!

Same goes bila awak berminat nak join Shaklee untuk generate income. Bukannya main register aje..main masuk aje..asal boleh..asal boleh..hihiii. Awak kena pilih LEADER YANG KOMITED untuk bantu downlinesnya berjaya. Barulah nanti hasilnya menggembirakan hati awak dan suami!

Award Sepanjang 3 Tahun Bersama Shaklee. Baru puas hati!
Actually sepanjang wana berada dalam bisness Shaklee nie ramai sangat yang whatsapp wana nak join ahli even sebenarnya dah register bertahun-tahun dah

"Wana, saya dulu ahli shaklee..tapi dah lama tak aktif sebab upline saya hilang/dah tak buat bisness. Boleh tak saya register under wana?"

Of course boleh. Tapi proses register semula tu akan jadi rumit & maybe makan masa. And takut masa tu semangat awak nak bisness pun makin lama makin hilang. Betul tak?

Jadi, for those yg nak bisness Shaklee sehingga berjaya, AWAK PERLU PILIH WANA SEBAGAI MENTOR AWAK atas beberapa faktor antaranya :

1. EMPIRE KUKUH & STABIL. Empire MNL wana dah melahirkan ramai leader dengan income 4 angka. Dan ada beberapa orang diantaranya yang memegang title WORK AT HOME MOM dengan income 3 kali ganda daripada kerja makan gaji. Bukankah WAHM adalah impian ramai para ibu dekat luar sana yang nak jana income hanya dari rumah? Kalau awak berimpian untuk pegang title WAHM 5 ANGKA ataupun nak tambahan pendapatan sehingga 5 angka setiap bulan..awak wajib berdaftar di bawah MNL EMPIRE!

2. CASH. Cash disini bukan bermaksud asal dapat bonus aje..asal dpt duit lebih aje..tapi dah alang-alang bisness..wana akan bantu awak dengan marketing & strategy untuk luaskan empire bisness awak pula sekaligus peluang peroleh SIDE INCOME yang melebihi gaji kerja hakiki. Tapi tak bermaksud wana suruh awak resign kerja sekarang okay..just untuk TAMBAH INCOME. And selalunya..for those yang dah ada income besar dengan Shaklee..normally mereka sendiri yang willing untuk resign kerja makin gaji. Passion dan bertukar katanya..hihiii. Berminat? Anda wajib berdaftar di bawah MNL EMPIRE!

3. CAR BONUS. Pernah impikan monthly kereta awak dibayar oleh company? Mustahil? Sesungguhnya ianya tak mustahil dengan Shaklee! Wana sendiri adalah penerima CAR BONUS SHAKLEE hampir 2 tahun & wana KOMITED nak bantu awak juga peroleh CAR BONUS SHAKLEE. Nak jimat duit bayar ansuran kereta? Jika YA! Awak wajib berdaftar di bawah MNL EMPIRE!

4. COACHING & MENTORING BERTERUSAN. Selepas berdaftar, wana akan register awak di bawah KUMPULAN SOKONGAN UNTUK BISNESS yang mana group ini akan dapat on-the-job-training secara berterusan tentang cara/kaedah untuk memprosikan diri & produk melalui medium online & offline. Class "coaching & mentoring" pula akan dilakukan sekurang-kurangnya 3 kali seminggu melalui whatsapp/telegram. Tak perlu meeting di luar sehingga larut malam. Semuanya dihujung jari! Nak bisness dari rumah? Awak wajib berdaftar di bawah MNL EMPIRE!

5. TIPS-TIPS MENJEMPUT REZEKI & BINA KEYAKINAN DIRI. Wana yakin tanpa keyakinan diri yang tinggi, agak sukar untuk berjaya dengan Shaklee. So di sinilah wana mainkan peranan untuk BINA KEYAKINAN DIRI & KREDIBILITI awak sebagai SID yg ada nama & disegani. Plus mentoring wana akan diselitkan juga dengan TIPS-TIPS UNTUK MENJEMPUT REZEKI & BINA KEKUATAN DALAMAN YANG TAK MUDAH GOYAH. In Shaa Allah, once dah terjebak memang awak takkan berpaling lagi. Ilmu bisness Shaklee bukan sahaja untuk mengejar kejayaan duniawi tapi betapa pentingnya hubungan dan kebergantungan dengan Yang Maha Pemberi Rezeki. Nak tahu tips rahsia? Awak wajib berdaftar di bawah MNL EMPIRE!

Wahhh..cukuplah tu 5 SEBAB KENAPA AWAK PERLU PILIH WANA SEBAGAI MENTOR. Sebab yang lain awak akan faham sendiri lepas awak register di bawah empire wana okayy?

Nasihat wana..once dah terdetik dekat hati nak join Shaklee either for bisness or makan sendiri..just do it! Manatahu rupa-rupanya ianya adalah ilham daripada Allah untuk beri awak rezeki lebih or ubah kehidupan awak daripada biasa-biasa kepada LUAR BIASA HEBAT?

Wana percaya marketing plan Shaklee adalah antara yang terbaik iaitu 'BUILD PEOPLE'! Percaya atau tak, semakin banyak yang kita beri dan tambah nilai dalam hidup orang lain, semakin hampir kejayaan dengan diri kita. Sebab tu wana tak pernah tinggalkan downlines wana terkapai-kapai mencari arah dalam bisness nie

Dan sehingga ke tahap ini pun, penyebab wana masih berdiri teguh dengan Shaklee adalah kerana wana sangat percaya bahawa bisness ini membolehkan wana bantu orang lain, dan bukan menjadikan wana kaya semata-mata. Percayalah, dengan membantu orang lain kejayaan dan kekayaan akan datang sendiri dalam kehidupan kita :)

Dah decide nak berdaftar dan dapatkan BIMBINGAN EKSKLUSIF daripada wana? You are highly welcome!

'Together We are Stronger"

Till then..Happy Sharing & have a nice day ahead people!

Wassalam....



----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : NURUL ASWANA
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Sg Besar, Sekinchan, Tg. Karang, Kuala Selangor
Shaklee ID [ No : 915523 ]
Fon :011-29118686
Email : ladywandaz_3107@yahoo.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 915523 .
Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
----------------------------------------------------------------------------------------
//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment