Thursday 17 September 2015

Tips Berjaya Dengan Shaklee

Assalamualaikum wbt...

Sebenarnya ramai yang tanya wana macam mana nak berjaya dengan Shaklee? Since ramai yang kata bisness produk kesihatan nie bukan senang nak cari market..sebab tak semua orang alert pasal kesihatan kan?

Tapi Alhamdulillah..sepanjang hampir tiga tahun berkecimpung dalam bisness Shaklee, bermula daripada wana makan gaji until wana dah bergelar WORK AT HOME MOM (WAHM)..wana tak pernah rasa bisness Shaklee nie susah.

Ibarat kata Bill dari team Tony Robbins "Bisness produk kesihatan sentiasa ada demand walau dalam keadaan ekonomi macam mana sekalipun. Orang tetap nak sihat optimum walau ekonomi teruk, sebab bil hospital lebih tinggi!"


Ini adalah antara award yang wana dapat sepanjang wana serius dalam bisness Shaklee. Wana tak dapat semua nie dengan mudah. Semuanya dengan usaha keras. Ramai yang kata bisness MLM nie upline duduk goyang kaki tunggu hasil. Tapi hakikatnya dalam MLM SHAKLEE upline tetap kena bekerja keras untuk pastikan semua downlinesnya mampu berdiri teguh membina empayar sendiri. 

Uniknya di Shaklee..kami tak apply sistem piramid yang mana kalau sebut MLM BISNESS..dah tentu orang akan assume kayakan orang atas. Masyarakat tak tahu komisyen yang dibayar berdasarkan usaha yang dilakukan. Kalau usaha lebih..dpt lah komisyen lebih. Orang atas kalau dia tak cari pembeli tetap juga tak dapat apa-apa. Ramai juga dalam bisness Shaklee nie downlines lebih kaya daripada upline. Ha acaner tu? heheheheh
Car Bonus Achiever National Conference 2015
Antara award yang paling wana rasa berbaloi sepanjang bersama dengan Shaklee adalah CAR BONUS! Rasa terbayar segala usaha dan penat lelah wana berkerja siang malam untuk pergi jauh dengan Shaklee. Dalam dunia bisness..biasalah..cabarannya tetap datang umpama laut bergelombang..Yang gagah akan berdiri..yang lemah akan ke tepi. Tapi wana pilih untuk KUAT sebab wana bertanggungjawab untuk bawa semua downlines dapat apa yang wana dapat sekarang. Soon..In Shaa Allah..moga Allah setuju..

See? Semuanya adalah wanita-wanita hebat yang ada impian yang besar untuk berjaya dengan Shaklee. Antaranya ada yang dah memegang income 5 angka. Alhamdulillah. Siapa kata wanita tak hebat? Pendek kata kalau semuanya nampak halangan je..apa pun tak boleh lah :)

Award semasa NATIONAL CONFERENCE JUN 2015

Award sebagai SHAKLEE SENIOR COORDINATOR OGOS 2015
Bagi wana..kalau nak berjaya dengan Shaklee nie paling penting kena CINTAKAN PRODUK. Macam mana nak cintakan produk? Of courselah diri sendiri kena amalkan produk Shaklee sungguh-sungguh. Bila rasa kesan positif..In Shaa Allah nak share dengan orang pun rasa yakin. Even orang condemn pun kita tak rasa down sebab kita sendiri kenal kekuatan produk kita. Betul tak?  Bila kita CINTA PRODUK, kita akan buat apa sahaja untuk jadikannya terbaik. Kalau rosak kita baiki. Kalau hodoh..kita cantikkan. Pendek kata..kalau hati dah cinta sampai mati..lautan berapi pun sanggup direnangi. Ibarat macam makan tomyam podeh desinggg..even rasa pedas dan panas sampai meleleh air mata..tetap nak hirup lagi dan lagi..Tak begitu?

Buat Shaklee niat untuk bantu orang lain dapatkan hidup yang lebih berkualiti. Bukannya niat semata-mata nak orang beli. Kalau kita buat apa-apa harapkan balasan orang (even iklan harap orang mintak pm) kita akan mudah rasa penat, letih, bosan, fed up. Lama-lama nanti..eh malas lah..susah bisness Shaklee! So siapa yang rugi..diri awak sendiri.

Dan yang paling penting..awak kena ingat..even kita dah usaha bersungguh-sungguh..kalau Allah tak redha..tetap juga tak dapat apa-apa. Sebab tu wana selalu pesan dengan downlines wana. Utamakan Allah. In Shaa Allah..Dia jaga hak kita

Dekat entry yang lain..nanti wana share AMALAN MENJEMPUT REZEKI ya. Nak tahu?

Stay tune..

Happy Sharing & have a nice day ahead lovelies :)

BAGAIMANA MENDAFTAR DENGAN SHAKLEE



----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : NURUL ASWANA
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Sg Besar, Sekinchan, Tg. Karang, Kuala Selangor
Shaklee ID [ No : 915523 ]
Fon :011-29118686
Facebook : https://www.facebook.com/bidadari.nurul
Email : ladywandaz_3107@yahoo.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 915523 .
Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
----------------------------------------------------------------------------------------
//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment