Monday 14 September 2015

TIPS HILANGKAN WHITEHEAD DENGAN NUTRIWHITE SHAKLEE

Assalamualaikum wbt...

Hari nie wana nak share dengan awak semua tentang tips penjagaan kulit wajah dari luaran. Kalau vitamin untuk penjagaan kulit dari dalam..bahagian luar jangan dianaktirikan. So untuk itu..wana nak berkongsi kebaikan pencuci muka Nutriwhite yang wana sendiri fall in love habiss..hehehe

Ramai yang tak tahu Shaklee mempunyai produk penjagaan kulit selain daripada produk berbentuk vitamin kan? 


Ini adalah full set SKINCARE NUTRIWHITE yang mana ianya TINGGI KANDUNGAN VITAMIN C membantu untuk :

1. MENCERAH
2. MEMUDARKAN PARUT
3. MENGANJAL
4. MENGHALUSKAN KULIT 

Tapi untuk hari nie wana nak share dulu tentang PENCUCI MUKA NUTRIWHITE BEBAS BAHAN KIMIA & PARABEN nie ya. Seriusly memang terbaik sangat2 sampaikan awak rasa tak nak bertukar pada jenama lain lagi dah :)


Sebenarnya Pencuci Muka Nutriwhite sangat popular di kalangan mereka yang ada masalah KULIT KUSAM, BERMINYAK, PARUT HITAM, WHITEHEAD & BLACKHEAD.

Tapi rasanya mostly customer wana yang dah gunakan Pencuci Muka Nutriwhite nie puas hati sangat-sangat sebab MASALAH WHITEHEAD totally gone!

Whitehead (bintik putih) terjadi disebabkan sebum atau minyak dirembeskan dari kulit muka kita. Semua orang sebenarnya alami masalah WHITEHEAD nie. Kalau tak ambil langkah pencegahan takut nanti masalah jerawat pula yang datang. Jangan terpedaya kalau awak rasa kulit awak putih bersih bila tengok cermin sebab whitehead nie terlalu halus untuk dilihat terutamanya di kawasan hidung.


Satu tiub Pencuci Muka Nutriwhite tahan lama sangat tau. Bila wana ckp dekat customer tahan more than 8 bulan..masing-masing tak percaya. tapi tengoklah sendiri..kaya dengan buih rupanya. Patut pun tahan lama..picit sikittt je ðŸ˜Š

Ianya membersihkan muka dengan mendalam..tak perlu sental kulit kuat-kuat, tapi hilang semua kotoran, blackhead & whitehead. Lepas cuci muka betul-betul rasa segar dan nyaman. Kulit muka rasa lembut dan licin. Warna tona kulit juga jadi lebih sekata.


Oh ya! Satu fakta yang perlu awak tahu..Pencuci Muka Nutriwhite nie takde haruman wangian kerana ianya BEBAS DARIPADA BAHAN KIMIA DAN SINTETIK MERBAHAYA. Ala..yang buat bau wangi tu bahan kimia je..so tak naklah sebab nak haruman kita terpaksa dedahkan kulit kita dengan chemicals kan? :)

Bagi wana after konsisten dengan Pencuci Muka Nutriwhite nie memang puas hati sangat-sangat. Kulit tak rasa pedih atau mengelupas dan yang penting tak buat kulit muka jadi nipis.

Sekali dah cuba..mesti jatuh cinta berkali-kali dengan SKINCARE NUTRIWHITE nie tauu.. Bukan wana sorang je yang kata..ramai lagi yang sependapat dengan wana..hihiii. Jom tengok testimoni daripada customer yang dah rasai sendiri Nutriwhite Effect!

Testimoni Nutriwhite : Whitehead Hilang

Testimoni Nutriwhite : Whitehead Hilang & Kulit Kurang Berminyak


Testimoni Nutriwhite : Blackhead & Jerawat Hilang

Eh tak nak lah cakap lebih-lebih. Kalau awak memang jenis pentingkan produk skincare yang semulajadi untuk serlahkan kecantikan kulit dari dalam, cubalah NUTRIWHITE SKINCARE nie. Hubungi wana untuk dapatkan maklumat lebih lanjut beserta dengan HARGA ISTIMEWA yaaa

Happy Sharing

Till then & have a nice day ahead lovelies :)


----------------------------------------------------------------------------------------
Kekalkan Kesihatan & Kecerdasan!
Sihat & Berjaya bersama saya
Berminat untuk mencuba vitamin terbaik di Malaysia ini
Sila hubungi saya segera :

Perunding Vitamin Anda : NURUL ASWANA
Pengedar Sah Shaklee Kawasan Sg Besar, Sekinchan, Tg. Karang, Kuala Selangor
Shaklee ID [ No : 915523 ]
Fon :011-29118686
Facebook : https://www.facebook.com/bidadari.nurul
Email : ladywandaz_3107@yahoo.com
Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee dengan ID 915523 .
Anda boleh dapatkan produk Shakle dari saya
----------------------------------------------------------------------------------------
//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment