Tuesday 5 August 2014

RIANG RIA RAYA BERSAMA SHAKLEE!

Assalamualaikum wbt..

Rasanya masih belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat awak semua sama ada kita berkenalan rapat ataupun hanya berhubung di alam maya sahaja. Maaf Zahir & Batin dari saya sekeluarga :)

Bercerita tentang raya nie..Alhamdulillah..terasa lebih meriah lebih2 lagi tahun nie saya beraya dengan title 'Work At Home Mom'. So segala persiapan saya buat awal2 lagi..takde dah kelam kabut macam tahun2 lepas..semuanya slow motion je..hehehehe

Meh nak tunjuk picture raya sikit :)

With my darling Naura Eryna
The Cousin's

Time raya nie tak sah la kalau takde menu ketupat..rendang..lemang..nasi beriani..kari daging semua tu kan? Rezeki dah depan mata tak mungkin nak di tolak..konsepnya lebih kurang balas dendam sebulan puasa..sekali dapat makan siang hari..rasa macam ohsem sangat2! .eh yeke? Ataupun saya sorang je yang rasa macam tu? haishhh

Hari raya memang dah jadi kelaziman untuk kita ziarah menziarahi sanak saudara & kawan2 sama ada jauh ataupun dekat. Dah menjadi adat..tetamu yang datang hendaklah dilayan sebaik yang mungkin..ha time tu lah segala jenis makanan keluar..baru satu rumah perut dah full tahap sebu & kembung..belum lagi rumah kedua..ketiga & seterusnya..




Amacam? ade rasa nak tolak ke kalau dah depan mata? hehehhee..Makan tetap makan..sakit perut ke..sembelit ke..cirit birit ke belakang cerita..saya la tu *wink! Memang saya makan semua tanpa rasa bersalah..sebab dalam handbag saya dah ready suplemen untuk SERAP KOLESTROL, BAKAR LEMAK, DETOKS & BUANG ANGIN!




Nie lah dia teman baik saya seminggu berhari raya kunjung mengunjung rumah terbuka! After makan cari suplement..then sambung makan lagi..serius perut takde rasa sebu ke..senak or kembung..sampaikan adik beradik saya pun menjangkit sama lepas makan cari suplemen..sebab jeles tengok saya sorang je yang slim..ehemmm!

Jom tengok apa function tiap satu suplemen yang saya ambil nie secara ringkas :

1. PEPPERMINT GINGER PLUS 
***melegakan MASALAH PENCERNAAN
***bantu kurangkan ALERGI PADA SALURAN USUS
***melegakan MASALAH PENCERNAAN
***melegakan SAKIT PERUT & KEMBUNG PERUT
***membuang ANGIN DALAM PERUT

So tak payah dah susah2 kunyah halia untuk buang angin ataupun bancuh ENO untuk legakan kembung perut

2. OMEGAGUARD
***bantu BAKAR LEMAK yang termendap dengan MENGURANGKAN STRESS,bila kita stress badan akan hasilkan insulin yang banyak yang mana ianya punca pada 'kfat storage'
***bersifat ANTI CATABOLIC - pelihara otot semasa proses penurunan berat badan, thats means, takde 'spare tyre' tersembunyi
***kawal SELERA MAKAN dgn imbangi PARAS GULA DALAM BADAN
***melegakan BUASIR

3. PHYTOCOL-ST
***bantu HALANG PENYERAPAN KOLESTROL ke dalam blood stream
***rendahkan paras KOLESTROL LDL (Kolestrol Jahat)
***elakkan kita daripada penyakit yang membunuh dalam senyap seperti SAKIT JANTUNG & STROKE

4. ALFALFA COMPLEX
***buang TOKSIN DALAM USUS (detoks)
***atasi MASALAH SEMBELIT
***BUANG ANGIN dalam badan
***atasi MASALAH SAKIT SENDI & BADAN..of course hari raya badan penat kan? So Alfalfa bantu untuk legakan sengal2 sendi tu

'Teman raya' awak semua pulak macam mana? Ade ke yang bercinta dalam toilet sampai sejam tak keluar2? Parah tu kalau tak dirawat..takut nanti penyakit lain pulak datang..especially buasir..sakit tau! Cukup lah dulu time study merasa peritnya nak membuang..sampai takut nak makan sebab tak nak pegi toilet..sobs!

Itu je ceritera Raya saya, just nak share dengan awak semua experience saya beraya dengan Suplemen Shaklee..terasa meriahnya raya sebab BADAN SIHAT BERTENAGA, PERUT TAK MERAGAM dan yang paling penting..even makan banyak..tapi BERAT BADAN MAINTAIN je :)

So, kalau awak semua berhajat nak miliki suplemen yang saya consume nie boleh klik link ORDER NOW untuk melakukan pembelian & lepas tu cepat2 hubungi saya untuk dapatkan KONSULTASI SECARA PERCUMA di mana saya akan kongsikan tips2 kesihatan & kecantikan di hari raya ^___^

Till then & Selamat Hari Raya..Maaf Zahir & Batin lovelies :)



NURUL ASWANA
SMS/WHATSAPP : 011-29118686
FB : RAZWANA RAZIF
mummynaura.blogspot.com
Sekinchan, Sungai Besar, Kuala Selangor & kawasan berhampiran

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::










//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment