Tuesday 22 July 2014

ANGGUR MUSKAT : SEBIJI RM 100??

Assalamualaikum w.b.t



Today saya nak share dengan awak semua berkenaan buah kat atas tu which is Anggur Muskat. For sure ramai yang tak pernah nampak kan? Al-maklum la..buah nie bukan spesis anggur yang di tanam dekat Malaysia. Yang buat ianya nampak begitu istimewa sebab orang cakap sebiji anggur muskat nie berharga RM100. Hah betul ke? Kalau dah mahal sgt macam tu of course anggur nie susah nak dapat dan beri pelbagai manfaat pada manusia kan?

Seperti yang kita sedia maklum, Allah swt  telah menyebut mengenai buah Anggur di dalam Al-Quran sebanyak 6 kali yang mana semuanya adalah berkaitan khasiat buah ini yang membawa kenikmatan kepada hambanya yang mencuba.

Tapi apa yang saya nak kongsikan hari nie sebenarnya bukanlah berkenaan harganya yang mahal..tapi adalah lebih kepada manfaat anggur yang dikatakan dibawa bersama dalam bahtera Nabi Nuh

Anggur dikatakan dapat menghilangkan rasa penat untuk mereka yang banyak melakukan aktiviti fizikal mahupun mental. Bahan besi dan gula dalam buah anggur turut menguatkan produksi darah & menjadi ubat untuk penderita penyakit buah pinggang, ginjal serta sistem pencernaan

Anggur meransang fungsi ginjal dan membantu pengeluaran bahan kumuh melalui urin. Dengan pengeluaran air yang berlebihan dari tubuh, anggur dilihat mampu menurunkan tekanan darah.

Dan apa yang membuatkan saya teruja..anggur nie sebenarnya dapat MENINGKATKAN KECANTIKAN KULIT sebab ianya berperanan membersihkan darah :)

Teringin nak mencuba tapi tak tau nak dapatkan dari mana?

Mudah sajaaaa....




Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 

Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Penghasilan Vivix adalah berdasarkan kajian selama lebih 3 tahun dan Shaklee melaburkan jutaan Dollar US untuk tujuan kajiannya.


Jom kita intai apa kata mereka yang telah pun mencuba VIVIX!




So kalau awak ingin mencuba Vivix untuk atasi masalah KESIHATAN mahupun KECANTIKAN, boleh hubungi saya untuk dapatkan HARGA TERBAIK SEMPENA PROMOSI VIVIX! Mana tau bukan utk diri sendiritapi awak nak hadiahkan Vivix pada mak ayah dekat kampung yang ada pelbagai penyakit especially kencing manis & darah tinggi tu :)

Ataupun kalau awak nak beli terus melalui online, boleh klik icon ORDER NOW. But lepas tu jgn lupa hubungi saya untuk konsultasi berterusan ya :)



NURUL ASWANA
SMS/WHATSAPP : 011-29118686
FB : RAZWANA RAZIF
mummynaura.blogspot.com
Sekinchan, Sungai Besar, Kuala Selangor & kawasan berhampiran

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::


//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment