Wednesday 9 July 2014

COLLAGEN POWDER SHAKLEE : KENAPA PENTING?

Nowadays ramai yang bercakap tentang Collagen kan? Mostly bila sebut pasal Collagen nie..automatik orang akan ingat CANTIK..betul tak? And for your info..Collagen nie memang dah terbukti berkesan in improving your skin structure..bukan sahaja kulit ye :)



Yang penting untuk awak semua tahu..Collagen sebenarnya adalah komponen penting dalam tulang rawan kita juga dan ia merupakan komponen protein utama dalam tubuh. Kewujudannya merangkumi 70% pada lapisan kulit, tulang, sendi, saluran darah, tendons & gigi.


Sebab tu as your age become older, you really need to replenish Collagen just to make sure KULIT & RAWAN kita always sihat. Rasionalnya adalah penghasilan Collagen dalam badan kita nie akan berkurangan dengan kadar 1.5% every year lepas usia kita mencapai 25 tahun. And after that in between 45-50, badan kita akan kehilangan hampir separuh daripada Collagen yang ada. Means semakin kita berusia, semakin kuranglah Collagen dalam badan yang akhirnya sebabkan kulit berkedut.

Untuk elakkan kelihatan tua sebelum usia..kita disarankan untuk top-up pengambilan Collagen dari luar yang mana saya sarankan pengambilan COLLAGEN POWDER SHAKLEE. Kenapa? Sebab Collagen Powder Shaklee menggunakan COLLAGEN IKAN whereby struktur Collagen Ikan paling mirip dengan struktur Collagen manusia. Indirectly, ini akan maximisekan hasil penyerapan Collagen oleh tubuh kita.



APA TU COLLAGEN POWDER SHAKLEE?

Ianya merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,0000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, iaitu Collagen yang berkualiti tinggi & tulen, diekstrak daripada sisik ikan merah. Collagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira2 1,000 Dalton*, diserap dengan mudah oleh badan & dapat bantu pada peningkatan sintesis Collagen pada lapisan dermis dgn berkesan.

TUJUH BAHAN UTAMANYA :

1. Ekstrak biji benih Camelia Japonica
2. Ekstrak Pfaffia
3. Kolagen Ikan
4. Ekstrak Kerang-kerangan
5. Lactobacillus Acidophilus
6. Vitamin C
7. Vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS &       menyokong kecantikan dari dalaman ke luaran.

KEISTIMEWAANNYA :

  • Kolagen bermolekul yang sangat ringan, kira2 1,000 Dalton*
  • Mudah diserap badan
  • Membantu peningkatan sistesi Collagen pada laisan dermis dgn berkesan
  • Gabungan 7 bahan utama utk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS & menyokong kecantikan dari dalaman ke luaran
KESAN &  FAEDAH PENGAMBILAN COLLAGEN :
  • Antipenuaan - mengurangkan liang pori2, kedutan dan garis2 halus yang kelihatan
  • Menghidratkan - melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering & terkupas pada kulit wajah
  • Mengembalikan keanjalan kulit - meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan & kelembutan
  • Melicinkan - meningkatkan kelembutan & kelicinan kulit
  • Menyubur - menggalakkan kuku yang kuat, rambut yang tebal & bersinar
  • Mencerah - mengurangkan pigmentasi, jeragat & meratakan warna kulit
  • Menegang - membantu menegang & menganjalkan payudara
  • Faedah tambahan Collagen - menyokong kesihatan sendi & menguatkan tulang serta bantu kekalkan otot di dalam mata supaya lembut

TERBUKTI BERKESAN!

Shaklee RSS Collagen terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah & menghillangkan kedutan. Selepas menggunakannya selama 8 minggu keputusan menunjukkan kulit lebih baik secara menyeluruh 



TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDER :















    Kesimpulannya, jika awak semua mengimpikan kulit yang halus, cerah & berseri serta awet muda, saya sarankan awak ambil Collagen Powder Shaklee to unleash your true beauty :) Sihat dalaman, maka serinya terpancar pada kecantikan luaran..tak begitu?  :)

    Untuk pembelian awak boleh klik di column ORDER NOW & selepas pembelian jangan lupa untuk hubungi saya untuk KONSULTASI PERCUMA secara berterusan. Jika sekiranya awak mahukan sebarang advise sebelum pembelian, do sms/whatsapp me ya..

    Till then & Assalamualaikum lovelies :)


    NURUL ASWANA
    SMS/WHATSAPP : 011-29118686
    FB : RAZWANA RAZIF
    mummynaura.blogspot.com
    Sekinchan, Sungai Besar, Kuala Selangor & kawasan berhampiran

    ::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

    //script for popup like box

    1 comment: