Wednesday 2 July 2014

VIVIX : PRICELESS GIFT TO THE PRECIOUS BODY!


Ahlan Wasahlan ya Ramadhan..Alhamdulillah diberi peluang untuk kita bernafas lagi sehingga ke hari ini & bertemu semula dengan bulan ramadhan yang mulia :)

Rasanya mostly dah tahu kan PROMOSI shaklee pada bulan nie? For those yang tak tahu lagi..PROMO bulan nie is VIVIX! Actually vivix nie ramai penggemarnya sebab mampu atasi masalah pelbagai jenis penyakit especially buat PENGHIDAP KANSER sebab vivix bantu memperbaiki sel DNA & hapuskan radikal bebas

Vivix tu apa?

Vivix merupakan minuman ekstrak campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah & Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol yang mana ianya cukup menjadikan vivix sangat unik!




Polifenol tu apa pulak?

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Siapa perlukan Vivix :

  • Penghidap Diabetis
  • Penghidap Darah Tinggi
  • Masalah Kesuburan
  • Metabolisme Rendah
  • Pesakit Kanser
  • Kolestrol Tinggi
  • Masalah Kulit dan lain-lain

Pendek kata vivix nie untuk kesihatan keseluruhan & ianya bertindak dalam 4 cara :
1. mempertahankan sel (cell defense)
2. memberi tenaga kepada sel (cell defense)
3. memperbaiki sel (cell repair)
4. meningkatkan prestasi sel (cell performance)

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Shaklee Corporation Dr. Smidt pula, pihaknya bangga dengan pencapaian inovasi Vivix. "Pasukan kami telah melaburkan masa bagi mencipta dan menghasilkan campuran unik kandungan polifenol yang apabila ditambah dengan resveratrol telah menunjukkan hasil kajian makmal yang positif terhadap empat punca mekanisme penuaan sel", katanya.

4 mekanisme berkenaan adalah :

  • Melindungi & Membaiki DNA - setiap hari sel tubuh kita diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel & panjang umur. Ramuan Vivix ini akan melindungi dan memperbaiki sel DNA.

  • Pengawalan Genetik - Pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap selular. Dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular

  • Pengeluaran Tenaga yang Kian Merosot oleh Sel - Mitokondria (penjana tenaga) dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitokondria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis atau pembentukan baru mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel

  • Penimbunan Protein AGE - penimbunan berlebihan protein AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol untuk melambatkan pembentukan protein AGE



Sebab tulah saya katakan Vivix nie ramuan UNIK & ISTIMEWA ibarat priceless gift buat diri kita sendiri. Kalau boleh hadiahkan diri dgn beli barangan branded..makanan mahal2..percutian five star..takkan kita tak mampu nak beri suplemen yang terbaik buat kesihatan dalaman kita kan? Kata badan nak pakai lama..so kenalah jaga sedari dari muda..tak nak lah nanti bila tua penyakit merbahaya dok singgah & duit pencen habis dekat bil hospital je..

Sekecil-kecil binaan dalam tubuh kita nie terdiri daripada sel..so setiap penyakit yang datang tu for sure dari sel betul tak? Maka kalau kita nak prevent pun haruslah dr peringkat sel juga. Amalkan pengambilan Vivix sesudu sehari untuk dapatkan sel yang sihat. Bila sel sihat takdelah penyakit senang nak hinggap..diabetis ke..darah tinggi ke..sakit sendi ke..fibroid ke..fikir 10x dulu diorang nak singgah kat badan kita :)

Masih ragu? Cuba dulu baru tau :)






NURUL ASWANA
SMS/WHATSAPP : 011-29118686
FB : RAZWANA RAZIF
mummynaura.blogspot.com
Sekinchan, Sungai Besar, Kuala Selangor & kawasan berhampiran
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::


I







//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment