Tuesday 22 July 2014

TIPS : SELAMAT TINGGAL MISS J!

Assalamualaikum my dear readers :)

Diharapkan kita semua berada dibawah lindungan Allah swt. Bersyukurlah kerana kita diberikan peluang untuk terus menghirup udara yang segar hari ini. Alhamdulillah kita diberikan kesihatan yang baik sehingga bertemu lagi ramadhan untuk tahun ini :)

But maybe ade yang stress kot kan? Mana taknya..raya tinggal beberapa hari je lagi tapi kulit pulak makin 'horror'. Wahhh..ape maksudnya tu? Dengar pun dah takut..hehehehe

Ape lagi kalau bukan masalah yang paling dibenci oleh wanita which is MISS JERAWAT! Ade sesiapa kat sini yang happy2 wajah dia dipenuhi 'perosak' yang tak diundang nie tak? Yang mana angkat tgn tu maknanya dia tipu may be?..hehehehe.. Sebab wanita nie memang sinonim dengan kecantikan. Selalunya kalau jerawat muncul seketul pun dah blh buat tension sepanjang hari..

But awak semua jangan risau..saya akan bagi tips macam mana nak kecutkan jerawat yang bermaharajalela. Actually tips nie lah yang saya amalkan every time jerawat memunculkan diri. Bila rase ade benjolan jerawat je..terus laju2 saya bancuh masker VITA E & ALFALFA!



Untuk awak semua yang belum tahu..Vitamin E & Alfalfa nie sangatlah bagus untuk kecantikan dalaman & luaran. Dan bagi saya..memang saya teruja dengan manfaat kecantikan tu. Sebab tu lah selain amalkan pengambilan Vitamin E & Alfalfa dalam pemakanan harian, saya konsisten bermasker untuk dapatkan hasil TERBAIK!

Bahan-bahan yang perlu ada :
**Sebiji Vitamin E
**Sebiji Alfalfa Complex

Mudah je caranya..at first awak kena rendam Alfalfa tu dgn sedikit air untuk tujuan mencairkan pil tu kepada adunan yang pekat. Tak lama pun..dalam 3-4 minit..then ambil sebiji Vitamin E..cucuk dengan jarum bg keluarkan minyak dalam kapsul tu..then picitlah sikit dekat Alfalfa yang dah cair tadi. Sikit je jgn banyak..lebih boleh simpan untuk guna esok pulak..hehehhe.. Gaul then sapu dekat jerawat! Dah siap! Simple and mudah but yet sangat2 berkesan untuk KECUTKAN MISS 'J'

Selamat Mencuba!

Kalau awak takde stok Vitamin E & Alfalfa but teringin sangat nak mencuba tips masker yang awesome nie..boleh dapatkan stok daripada saya. In Shaa Allah saya akan berikan harga & after sale service yg terbaik buat awak semua :)

Ataupun kalau awak nak beli terus melalui online, boleh klik icon ORDER NOW. But lepas tu jgn lupa hubungi saya untuk konsultasi berterusan ya :)


NURUL ASWANA
SMS/WHATSAPP : 011-29118686
FB : RAZWANA RAZIF
mummynaura.blogspot.com
Sekinchan, Sungai Besar, Kuala Selangor & kawasan berhampiran

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::


//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment