Monday 14 July 2014

SET KECANTIKAN SHAKLEE << PERSEDIAAN CANTIK DI AIDILFITRI

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang

Wanita & kecantikan memang sinonim, susah utk dipisahkan. Pengalaman saya bersama Shaklee pun..yang paling hot di kalangan customer adalah Set Kecantikan. Nak pulak raya bakal tiba nie kan..masing2 sibuk buat persediaan 'wajah baru'. Tak kira lah dengan cara tradisional mahupun melalui pengambilan suplemen :)

Ape yang saya nak share today is masalah KULIT BERJERAWAT..macam mana nak overcome? Sebab ianya mampu buat kita kurang berkeyakinan untuk tampil di khalayak ramai betul tak? Masalah kulit berjerawat nie lah actually yang membelenggu hidup saya dulu..seriuosly sampai tahap malu nak berdepan dgn ramai orang



See..kulit wajah saya yang dulu & sekarang..yang belah kanan tu bedak & foundation tebal dah tepek untuk cover jerawat & parut..while yang belah kanan tu..just oles bedak je..no make up & foundation ya :) Apa yang saya suka..Set Kecantikan Shaklee nie, its heal from inside..just amalkan pengambilan suplement untuk bantu recover semula sel2 yang tak sihat tu..pendek kata..kalau sel sihat..cukup makan..means kulit pun akan sihat :)

Oke jom tengok antara Set Kecantikan yang boleh diambil oleh awak semua yang ada masalah kulit berjerawat macam saya :




Serba sedikit info from all those suplements :



Dan juga bagi saya pengambilan ESP banyak memainkan peranan dalam memperbaiki tekstur kulit yang kusam & tak bermaya. Ianya meransang pembentukan semula kulit serta otot, mengurangkan kedutan, mencegah jerawat & pigmentasi, agen anti-penuaan serta mengembalikan radian kulit dan kepejalan.  Sumber protein yang ada dlm ESP merupakan makanan bagi sel2 dalam tubuh badan kita..sebab tu kalau nak kulit sihat..kena lah bagi sel2 kita makanan yang sihat & berkhasiat. And lepas tu parut pun slowly akan pudar kesan daripada penghasilan sel2 kulit yang baru :)

Ops..saya juga nak share testimoni my sister yang juga consume Set Kecantikan Shaklee nie. She is also like me..ade masalah jerawat yang teruk..but now kami dah bebas jerawat :)




So untuk awak semua yang ada masalah kulit berjerawat macam kami..apa kata cuba Set Kecantikan Shaklee nie? Tak perlu risau sebab all those suplements are 100% comes from natural ingredients..no chemicals & so on yang boleh merengsakan kulit awak semua


You may whatsapp me to order as well. Sekiranya awak semua click the above link & purchase directly, sila simpan bukti pembelian ya. Both saya akan sediakan consultation terbaik berserta follow up :)

NURUL ASWANA
SMS/WHATSAPP : 011-29118686
FB : RAZWANA RAZIF
mummynaura.blogspot.com
Sekinchan, Sungai Besar, Kuala Selangor & kawasan berhampiran

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::



//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment