Friday 11 July 2014

JANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE

Assalamualaikum lovelies :)

Actually lately ramai yang bertanya pada saya tentang kelebihan menjadi Ahli Shaklee. Maklumlah rasanya saya tak pernah 'approach' sesiapa untuk join bisness yang bagi saya 'AWESOME' nie..sebab apa saya kata 'awesome'? Sebab Shaklee mampu membawa saya menjadi seorang WORK AT HOME MOM yang hanya perlu bekerja dari rumah, melihat & membesarkan sendiri anak syurga saya di depan mata..bukankah itu impian kebanyakan ibu di dunia?

Kini kami punya 24 jam waktu bersama!

Hmmm..maybe ramai yang bertanya-tanya..besar ke modal bisnes Shaklee nie? Macam mana nak promote suplemen? Saya bukan tahu selok belok dunia bisness..nak buka mulut pun saya malu..apetah lagi nak jumpa orang untuk promote barang..

Bagi saya tak susah pun sebenarnya asalkan hati kita betul2 nak untuk generate income. Sama juga macam kita kerja office..kalau malas pun kena hadap jugak sebab we need to earn money for a better living..betul tak? Cuma bezanya kalau kerja sendiri nie kita kena hadap jugak sampai selesai

Tentang marketing..tips..cara berniaga semuanya di ajar oleh upline..sebab tu pentingnya untuk pilih group yang benar2 aktif. Bersyukur saya kerna dipertemukan dgn upline yg byk membantu dalam mengembangkan bisnes saya..ops! kalau nak tau saya bernaung di bawah empayar SPECTACULAR di bawah pimpinan Master Nana :)

MACAM MANA NAK MENDAFTAR KEAHLIAN?

Awak semua boleh mendaftar dengan buat pembayaran utk 'registration fee' sebanyak RM75 (termasuk postage), ataupun melakukan pembelian dalam lingkungan RM650 ke atas untuk mendapatkan KEAHLIAN PERCUMA.

Pendaftaran ahli juga boleh dilakukan secara 'walk in' dgn berdaftar menggunakan ID saya (915523 - Nurul Aswana Bt Jasmi) sebagai sponsor. Then nanti awak saya perlu hubungi saya utk sessi suai kenal & bimbingan perniagaan secara EKSKLUSIF :)

MAINTAIN POINT & KEAHLIAN

If awak semua cuma berdaftar untuk makan sendiri, tak perlu maintain points melainkan awak nak generate income dgn Shaklee. Maksudnya di sini, awak kenalah maintain points2 tertentu untuk mendapatkan bonus yang awak mahukan..tapi..kalau cuma makan sendiri, share beli dgn kawan2 atau sedara mara..tak perlu risau untuk maintain2 minimum purchase

WAJIB BUAT BELIAN SETIAP BULAN UNTUK MAINTAIN KEAHLIAN?

Tak perlu pun..sebab keahlian awak adalah seumur hidup :)

KELEBIHAN JADI AHLI SHAKLEE??

1. Boleh beli produk Shaklee pada harga ahli (25% less than retail price)
2. Dapat bonus hasil daripada pembelian/jualan setiap bulan (5%-21%).
3. Berpeluang Jana Pendapatan (online & offline) dgn bantuan mentor.
4. Access ke Special Group saya (Mummy Naura Legacy) untuk mendapatkan bimbingan dalam dunia perniagaan secara Eksklusif & Berterusan
5. Juga pelbagai manfaat lain yg ditawarkan oleh Shaklee buat ahlinya yg aktif berbisness (Cash, Car, Convention). Yang nie saya cerita dekat next entry ya :)

Pernah tak bilamana awak dengar Bisnes MLM minda awak terus imagine penipuan? Saya dulu pun macam tu..hehehe..but once dah join ahli & kaji sistem perniagaannya..saya rasa tak menyesal langsung & yakin Shaklee adalah MLM halal yg tidak menindas ahlinya. Peluang sama rata untuk berjaya..means upline tak duduk goyang kaki nikmati untung atas angin..awak nak bonus besar..awak sendiri kena struggle lah..tak boleh harapkan downline awak. Barulah adil & saksama and rezeki yang awak dapat pun berkat In Shaa Allah :)

BEZA MLM SHAKLEE & LAIN-LAIN



SELAMAT DATANG!

Saya nak ucapkan Selamat Datang kepada awak semua yang nak mendaftar di bawah naungan Mummy Naura Legacy. Saya akan cuba untuk bantu awak semua untuk pegang income 4-5-6 angka. Alhamdulillah now income saya menuju ke 5 angka dgn hanya perlu bekerja dari rumah :)


NURUL ASWANA
SMS/WHATSAPP : 011-29118686
FB : RAZWANA RAZIF
mummynaura.blogspot.com
Sekinchan, Sungai Besar, Kuala Selangor & kawasan berhampiran

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::


//script for popup like box

0 comments:

Post a Comment